עד איזה גיל גודל האיבר המין? (ציטוט מדויק)

 
נשבעת שזו לא אני שאלתי (גדל לא גודל).
אצלי איבר המין כבר הגיע לשיא גודלו (((-:
 
זו אחת הדרכים להגיע לבלוג שלי,
לשאול בגוגל את השאלה המאוד חשובה הזו
ובציק צ`אק, מגיעים אלי.
 
כבר מזמן תכננתי לכתוב רשומה על כל המחפשים בגוגל למיניהם המגיעים אלי. הנה השבוע, אחרי כשמצאתי את הדרך האולטמטיבית להגיע אלי, הגיע זמן הכתיבה.
 
מטרידים את מנוחתי הם אלה שמחפשים את משפחת אקר ומגיעים אלי.
מאז שגיליתי את זה, אני בטוחה שחלומות הילדות שלי עומדים להתגשם. עוד רגע קט,  ידפוק מישהו בדלת הבית, אני אפתח אותה ואראה כי הדודים שאבדו בשואה עומדים בפתח.
אני מסתובבת ברחובות, בתחושה שבני משפחתי מסתובבים לידי. המשפחה האובדת שלי נמצאת פה "בארץ חמדת אבות"  ואני לא מזהה אותם, לא יודעת.
אז בבקשה תשלחו לי מסר, אני כל כך חסרה משפחה.
 
נכון שמחפשי חלומות, מגיעים אלי וגם המתגעגעים למיניהם. כל מי שמחפש רשומה על סקס מגיע אלי ואני, אפילו לא הגבלתי את הבלוג לכניסה למבוגרים בלבד.
נכון להם  מפח נפש כל פעם מחדש. איזו אכזבה, אין אצלי את הסחורה המבוקשת.
 
גם "שואתיים" למיניהם באים לבקר אצלי. אני "חולה" במחלה הזו שנקראת שואה! קיבלתי אותה בגנים, מה לעשות?!
 
מלחיץ במיוחד שמישהו מחפש אותי דרך הגוגל כל פעם מחדש כמו אצל שירה. באמת, לא יותר קל לשים במועדפים?!
בכלל… מה זה? ממתי אני כל כך חשובה?
 
היו אלה 60 שניות על סטטיסטיקות וגוגל בבלוג שלי.
 
 
*
איור הכריכה של הספר האלמותי "בוא אלי פרפר נחמד" מאת פניה ברגשטיין, איורים: אילזה קנטור, הוצאת הקיבוץ המאוחד.
26 תגובות ל-“עד איזה גיל גודל האיבר המין? (ציטוט מדויק)

  1. איש מול ים

    פליט סודני ענק
    שתרגמו לו את הטור שלך .

  2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    בהול חופשה..:)

  3. הו… שיעשעת אותי 🙂
    חיפושים הזויים – חוץ מזה שלפי שם הרשומה חשבתי שצריך לענות על חידון…

  4. פניניאור

    מה את מתלוננת…..חחח
    יש כאלה שמוכנים לשלם כסף

  5. העיקר שמשלמים לך על כל כניסה חחחחח

  6. רשף,
    הגעתי בשקיקה בעקבות ההפנייה…

  7. והציור מהספר
    WILLY איזו נוסטלגיה

  8. נורא הצחיקה אותי השאלה הזו… (-:
    אכן, נפלאות דרכי הגוגל

  9. כאור בצהריים

    להר הקסמים ויותר לא אוסיף
    האם בדקת מדוע לא נותירים לי להכנס אלייך ומפנים אותי אלייך כדי לברר מדוע נעלת שערייך בפני?

  10. חחחחח
    אם הוא יעבור את מבחן הפנלים שלך

  11. אולי הוא הציץ לך המקלחת
    ((-:

  12. או קיי או קיי
    אני כבר לוקחת פסק זמן

  13. יצאת מובן
    את תמיד יוצא מובן (-:

  14. אנחנו בגיל שהוא כבר לא גדל (-:
    רק אצל גברים הוא עדין גדל אוטומטית

  15. חחחחחח
    גם אני סקרנית לדעת אם מצאו תשובה…

  16. הר הקסמים

    כבר אמרתי
    לא אמורה להיות שום בעייה…

  17. לנו… (-:
    במיוחד אתמול עם הכניסות ההמוניות…

  18. כבר חיכיתי
    לאלה שיענו לי על השאלה הנהדרת הזו

  19. הלכת לבדוק (((-:
    אני שמחה שהתגלגלת מצחוק

  20. כן… גם אותי מחפשים במיוחד
    פשוט כותבים "יופי6" בגוגל ומגיעים…

  21. ריש עלום השם

    אהבתי וגם הלכתי לבדוק…
    והתוצאה התגלגלתי מצחוק…

  22. אצלי אנשים מחפשים אותי
    בשם שלי.

  23. הר הקסמים

    גם אותי
    מחפשים בדרכים משונות ביותר.

  24. ויש אומרים/אומרות
    שהגודל לא קובע

  25. תראי…
    אם הייתי גבר, הרי שכבר הייתי יודע את התשובה…

כתיבת תגובה

