הייתי בהפגנה

 
הייתי הערב בכיכר רבין.
הופתעתי ממספר הרב של המפגינים, 20 אלף איש לפחות וכל זה מבלי שהיה לכך פרסום מסיבי. מבלי ימים ושבועות של הכנה.
הופתעתי ושמחתי מכמות הגברים שהיו שם. חששתי שזו תהיה הפגנה נשית ולא כך היה.
מלבד חברות הכנסת, והשרה לחינוך היו שם על הבמה גם מיקי רוזנטל, אורלי וילנאי וגיא מרוז, חנה מרון, זמרת בשם יעל נחשון שרה שיר מתורגם סימולטנית, של טורי איימוס.
היה מכובד, היה מרגש, שמחתי שהגעתי למרות החום והלחות הבלתי נסבלת…
מקווה שיהיה לזה הד ממשי ומחר נשמע שהוגשה נגד הנשיא תביעה ללא שום עיסקת טיעון.
אם הוא נקי כפיים כטענתו, שיוכיח את זה בבית המשפט.
 
היתה לי שמחה מיוחדת, פגשתי בהפגנה את הגר 331, ישבנו יחדיו בארומה לכוס קפה. היה זה מפגש בולוגריות מצומצם מאוד.
תודה הגר שמחתי להכיר אותך  
22 תגובות ל-“הייתי בהפגנה

  1. קול העם נשמע
    סוף סוף מחאה

  2. היתי בכיכר…
    ומה שאהבתי שהיו גברים והרבה…

  3. חיפשתיך אמש יקירתי בהפגנה
    גם אני ובן זוגי היינו שם. אנשים סולידים שזו להם ההפגנה הראשונה להשתתף בה, אך אמש הרגשנו צורך לבוא ולהפגין נוכחות. חבל שלא מצאתיך, כנראה לא שמעת הצלצול ברעש הרקע.

  4. איזה כיף לכןe
    מפגש בלוגרים גם אם מצומצם הוא נפלא.

  5. השתתפתי…
    הייתי בין ההמון המביע מחאה.

  6. בוקר טוב פלשס
    אני שמח שהיית בהפגנה ועוד יותר שמח שלא היית שם בין

  7. הרשי גם לי להצדיע
    לכל מי שהיה שם.

  8. בובה על במה

    כל הכבוד לך, גמני הייתי…

  9. לו רק…
    הנה בכל זאת היום לא הוגשה עיסקת הטיעון…

  10. לא צריך להצדיע
    צריך לבוא

  11. יופי, זה היה חשוב!

  12. בוקר טוב דודו
    חבל שלא היית

  13. אני שמחה שהיו כל כך רבים
    וגם את ביניהם

  14. סיווני
    בפעם הבאה ניפגשת איתך

  15. יווווווווווווו, חבל )-:
    לא שמעתי שום טלפון

  16. כן נקווה…

  17. היי יקירה
    היה כייף להפגש

  18. מקווה שקול העם הגיע
    למי שזה צריך להגיע

  19. מצדיעהלמשתתפות בהפגנה:)

  20. פניניאור

    לו רק תישמע הקריאה…
    אני ממש גאה במי

  21. נקווה שייצא מיזה משהו,טוב לדעת
    שהיו גם גברים , בוקר טוב

להשאיר תגובה

