במקום תגובה…

 
נכון, לא כל הגברים כאלה, אבל מספיק שיש כמה כאלה כדי לעורר חלחלה.
זה מתחיל פה ואחר כך מסתיים בדף הראשי של העיתון.
 
"לי נורא מפריע….שהבת זוג שלי…….תקבל מסרים…….
מכל מיני גברים…….ולא חשוב כרגע מה מידת החיזור שבהם……..
הרי תמיד תהיה מידת חיזור מסויימת במסרים שכאלה…….
ואפילו אני בטוח במאה אחוז……..שהיא לא תתפתה…….
למה זה צריך לקרות בכלל…….?????
יש בזה משהו הרסני…….בוודאי……לאורך זמן.
אנשים מתרצים בכל מיני תירוצים………..
"פוגשים חברים מעניינים"…….
"רעיונות חדשים"…….
"רב שיח מפרה"…….
ביניינו………..הכל …….עטיפות צלופן……
הכל מוביל לדבר אחד……..בדרך זו או אחרת."
 
"תרשי לי להיות פעם אחת בוטה……((:
גם אם אני בוטח בה…..במאה אחוזים……
ממש לא עושה לי את זה…..
שכולם באים להריח לה…….
סליחה."
 
הנה כאן זה מתחיל, אך מכיוון שאין לי שם זכות תגובה… חשבתי שזה נושא מספיק חשוב כדי להעלותו ברשומה נפרדת.

שנים שאני חיה עם האינטרנט בשלום. הוא מילא את חיי בהרבה אור ושמחה. נכון שהיו גם קטעים פחות נעימים, במיוחד כשניהלתי פורום, אך בסך הכל החיוב עולה על השלילה.
ונכון שהוא יכול להיות ממכר, אבל הוא ממכר בצורה טובה. חשף אותי לעולם תכנים שלא הייתי מגיעה אליו אילולאי האיטרנט. הוא חיבר אותי לעולמות ואנשים מדהימים, שאילולאי האינטרנט לא הייתי יודעת כלל על קיומם. הוא הביא לי את אהבת חיי ועל כך תמיד תמיד אומר תודה.
 
להיות באינטראקציה עם אנשים הוא דבר חיובי. הגבר של חיי, ידע ושמע על כל הקשרים שלי, עם נשים ועם גברים. על המחמאות שקיבלתי השכם והערב גם מגברים וגם מנשים. הוא פירגן תמיד וחשב שזה מחמיא לו שאני מקבלת מחמאות. לרגע הוא לא חשש שאני אעזוב אותו בעבור מישהו שמחמיא לי.  אם הייתי ניפגשת מידי פעם עם מי מהם, הוא תמיד ידע על כך ועודד.
 
גבר שלא בטוח בבת זוגו, יחשוש יום ולילה ממחמאות שהיא תקבל… זה יכול להיות דרך מסרים באינטרנט, אך זה יכול גם להיות ממישהו בבית קפה, או בתור לסופרמרקט, בעבודה, בחוף הים.
הווה אומר, שגבר מהסוג "שלא אוהב שמריחים לבת זוגו" (איכס, הביטוי הזה מעורר בי גועל!) לא יתן לה לצאת מהבית לבד, לא ירשה לה לצאת לעבודה ומיני תנאים מגבילים אחרים. זהו גבר קנאי חולני, סוג הגבר שלעיתים די מזומנות בשנים האחרונות, לצערי, אנחנו קוראים עליו בעיתון, אחרי שרצח את בת זוגו. לרוב אנחנו גם קוראים בכתבה שאף אחד מהחברים או השכנים לא חשב, או חש שמשהו אצלם לא בסדר. זוג מן השמיים!
לא יכולה לשכוח את רצח לאה סוזי כהן ושני ילדיה, בִּיתם ושני נכדיהם של זוג שאני מכירה, על ידי בעלה מאחר וחשד שהיא מנהלת קשר עם מישהו באינטרנט.
 
מקוממות אותי סוג האמירות שקראתי בבלוג ההוא. יתרה מכך, מפחידות אותי.
אנחנו כבר באלף השלישי, אך לעיתים אני מגלה שיש אנשים שנשארו בימי הביניים!
 
  
**
הרישום – רצח, גילה מיידל (2000)
 
 
 
*
תודה לכל המעודדים
תודה לכל 622 הנכנסים בשלושת הימים אחרונים
בשבילי זו אמירה הרבה יותר משמעותית מכל תגובה שהיתה נכתבת פה.
תודה.
להשאיר תגובה

