רשומת המליון

 
משימה קשה לבחור עשר רשומות נבחרות, מתוך רבות כל כך שאהבתי ושאני אוהבת. בטח כשאגיע לעשירית, ארגיש שעוד לא התחלתי. אני מביאה אותן בסדר אקראי לחלוטין. כולן מבחינתי הן NUMERO UNO!
 
 
*
 
אני מתחילה עם הבלוג הכי האחרון שהתוודעתי אליו ונכבשתי בו – "מי הזיז את הלב שלי". הבלוג של ema67 . ברשומה ישנה שחודשה, וכבשה אותי ברגישותה.  במקומות שמוזכרת המילה אמא, אני נגמרת! 

 

 *

הבלוג הקסום של הר הקסמים  – "צליל מכוון". יש מגע של קסם באצבעותיה ובליבה והיא מפיקה רשומות שאחת יותר נוגעת מהשניה. בחרתי את הרשומה האחרונה "אישפוז" שנוגעת בנימים הדקים של נפש מעונה במחלקה הסגורה, באמפטיה שאין שניה לה. היא מביאה את קולם של אלה ששם, פותחת אשנב לעולם שאנשים, בדרך כלל, שמים אותו מאחורי פרגוד של הכחשה והתעלמות

*

הבלוג של המשוררת מספר אחת ברשת, לדעתי, nomi99  – "הצבע של המחשבות". כל שיר שלה הוא פנינה. הכתיבה שלה כל כך מיוחדת, כתיבה מינימאליסטית. במעט מילים היא אומרת המון! בחרתי את השיר שלה "אמא" שיר רגיש ומרגש…

*

הבלוג המעורר את בלוטות הרוק שלי, כל פעם שאני נכנסת אליו מחדש  – "סיפורים מכל הבא ליד, וגם אוכל" של maslanski. הרשומה שהכי נגעה בי היתה דווקא רשומה על אהבה "סיפור אהבה מפח הזבל" רשומה שמביאה את סיפורה של אהבה בלתי אפשרית דרך מכתבים שנמצאו בפח הזבל. רשומה מרגשת.

*

הבלוג של סיון siv30 אישה עם עולם מלא ועשיר  – "מים רדודים",  המגלה בפני הנכנס בשעריו עולם של אמנות, ביקורת ספרים ורשומות אישיות. הכל מכל וכל – כייף גדול. בחרתי ברשומה הנהדרת שלה "הנפיחה שהלכה לאיבוד" שבו היא מדברת בקול רם על דברים שנשים לא אמורות בכלל להזכיר ולהכיר – עולם שלא קיים. רשומה מצחיקה, מקסימה ואמיתית כל כך.

*

הבלוג של שוב בת 16 – "תחילת שארית חיי".  בלוג אמיץ של אישה מדהימה, שלמרות נסיבות חייה הלא פשוטות יודעת להסתכל לחיים במבט מלא אופטימיות ורגישות. בחרתי את הרשומה שאומרת הכל… "הכמיהה למגע"

*

הבלוג של עודג  – "הבית שלי". עודג היא בכלל לא דג… והיא לא ממלאה פיה מים, ההפך. היא יודעת להסתכל אל החיים בעיניים רגישות ומרגישות. בחרתי את הרשומה שנכתבה ביום שאחרי יום נישואיה ה – 19, רשומה שהיא שברו של החלום של היום שלפני.  "אתמול היה יום הנישואין שלנו". יש לה כל הרבה רשומות שיכולתי להביא, אבל דווקא זו "הקט
ה" טילטלה אותי.

*

הבלוג של  פ נ ל ו פ ה – האישה והאגדה  – "יומן מסע-גירושין". היא מעבירה אותנו ביחד איתה, את המסע הלא פשוט מרגע ההחלטה של עזיבת הבית, את כל הטלטלות, העליות והמורדות שבדרך אל החופש הנכסף. היא עושה את זה בכשרון, רגישות ועם חוש הומור מדליק. בחרתי את "שערך הארוך נערה, שערך הקצר" שמראה את כל מה שיש באישה הזו, יופי, נחישות, חוזק, חולשה, חוש הומור – אנושיות.

*

הבלוג של mshaviv – "שבתון". למרות שהוא לא מרבה לכתוב לאחרונה. יש בבלוג הזה רשומות נפלאות שבזכותן התוודעתי לאיש מדהים. איש שאפשר ללמוד ממנו המון. כובשות במיוחד הן הרשומות שלו על היחסים עם ילדיו.  בחרתי את הרשומה "אבא מסעדה" רשומה מלאת אהבה.

*

הגעתי לעשירי ואני בבעיה… רוצה להכניס

את שירה1973 היפה

את giulietta הנהדרת

את "מיסיס בראון" האגדית

את "קדחת צהובה" שיצאה לחופשה

ועוד ועוד ועוד רבים, חלקם חדשים שרק בימים האחרונים התוודעתי אליהם

ואין יותר מקום

רות

סוף

* הוראות הפעלה:

 כל צבע עליו תלחץ, יביא אותך לעולם מופלא…

 נסה ותווכח.

31 תגובות ל-“רשומת המליון

  1. רשף….. תודה יקרהe
    בחירות יפות ,

  2. בחירות משובחות
    ותודה על האיזכור (:

  3. רשפים אהובתיe
    אין מילים בפי לתאר את ההתרגשות שלי. יש לך כאן מעריצה e}{e

  4. בכל פעם מחדש
    מרגש אותי להיווכח שהעולם הפנימי שלי נוגע ללב של אנשים שאני לא מכירה בעולם שמחוץ למחשב.

  5. כמה מרגש…
    …למצוא את עצמי כאן אצלך, מוקפת בחברה נהדרת ובמלים מחממות לב…

  6. הבחירות נהדרות, מאירות ומעוררות!!!
    תודה לך על שלל התגליות

  7. פניניאור

    תודה לך יקירה….
    שריכזת כאן כזאת איכות נפלאה.

  8. ברוכה הבאה יקירתי…
    תמיד נעים לראות פנים מוכרים (-:

  9. המקום הזה שלך בזכות…
    הוא מגיע לך

  10. אין בעד מה יקירה
    זה שלך בכבוד!

  11. מקווה שנהנת כמוני (-:

  12. יפיפיה…
    זו זכות גדולה שלי לבחור בך

  13. את בפנים…
    עם עוד שלוש

  14. מגיע לך (-:
    }{e}{

  15. ראי את תגובתי לג`ול (-:
    את בפנים כי יש לך בלוג מדהים

  16. השם שלך פה בזכות
    יקירתי

  17. שמחה שנהנית
    ברוכה הבאה (-:

  18. תודה לך (-:

  19. מ יקר
    איזה כייף לך

  20. שמחה שאהבת…
    זה היה קשה קשה

  21. גם אני…
    ר…

  22. אני תמיד לומדת ממך
    היצירתיות שלך זה משהו מפעים גם בשירים והנה גם במחוות.

  23. תודה…
    אבוי לו לאדם שנסגר בד` אמותיו

  24. גלגלתי אחורנית….
    וראיתי את הרשומה . שמחה על שהעורך בחר ברשומתך 🙂

  25. גלי האהבה הגיעו עד מעבר לים…
    הי

  26. ריגשת אותי . כי אני יודעת שזה בא
    ממקום כנה ואמיתי אצלך

  27. גלשתי בעיקבותיל לעולם הצבעים כולו.

  28. ריגשת אותי מאוד…
    המון תודה לך.

  29. הר הקסמים

    התרגשתי לגלות אותי אצלך
    ושמחתי לגלות בלוגים חדשים לי.

  30. רשף, מאוד אהבתי את הבחירות
    (נו, תמיד יש פעם ראשונה שבה אני אגיב…)

להשאיר תגובה

