שְׁנַיִם

 

אַתָּה נִשְׁאַרְתָּ שָׁם

וַאֲנִי, מְעוֹפֶפֶת

בִּכְנָפַיִם שֶׁנִּסִּיתָ לִכְרֹת

אֶל מַרְאוֹת

טְעָמִים וְרֵיחוֹת

שֶׁמָּנַעְתָּ מִמֶּנִּי

בְּחוֹמוֹת

שֶׁל סִכְלוּת 

*

 

בַּמַּרְאָה  שֶׁשָּׂנֵאתִי

נִגְלֵיתִי מֵחָדָשׁ

בְּיֹפִי

שֶׁנִּבַּט בִּי מִתּוֹכְךָ

 

16.5.07

 

 

24 תגובות ל-“שְׁנַיִם

  1. פלאש.
    מי שמגביה עוף – ייטב לראות.

  2. להגביה עוף
    נהנית לראותך במעופך

  3. פניניאור

    התגלות מחודשת…..
    פריחה מתחדשת…

  4. גם כשלא..
    גם כשלא מבינים

  5. המעוף אל החופש,אל המרחבים,
    שנמנעו בחומות,גדול מה שאת כותבת,אהבתי מאוד,שבת שלום

  6. ד ו ר י ת ה

    כתבת נפלא.
    השיר הראשון מאד מאד מצא חן בעיני. נהדר.

  7. פ נ ל ו פ ה

    בעיני,
    למרות שמדובר בשני שירים

  8. סיכלות
    הסיכלות היא אם כל חטאת

  9. תודה לחיוך… (-:
    אתה מבין עניין!

  10. התעלומה לא כל כך חשובה
    היה זה תרגיל בסדנת הכתיבה שלי

  11. אכן ומדויק…
    היכולת לקחת משהו קשה ולצמוח ממנו

  12. (-:
    ברור שאת יודעת של מי העיניים שיודעות להבחין ביופי

  13. אכן…
    יש משהו מטלטל בשיר הראשון

  14. כל כך נכון…
    איך אנשים שונים מוציאים ממך

  15. תודה תותי
    זה בהחלט לא מובן מאליו

  16. אכן…
    לצערי, זה היה מקום שבו היה ועדין נמצא

  17. תודה (-:
    את לא הראשונה שאומרת לי שיש איזשהו שינוי לטובה בכתיבה שלי

  18. תודה דוריתה (-:
    אני שמחה שהגעת

  19. החלק הראשון הוא על מישהו אחר…
    אלה שתי קיצונויות

  20. אני שמחה שאת אוהבת (-:
    ברוכה הבאה,

  21. הכרתי את החלק המסיים
    החלק הראשון חזק יותר ועכשיו ברור לי למה הסרת אותו.e

  22. הר הקסמים

    שיר יפיפה.
    גיליתי אותך ברשומת הפעם הראשונה.

  23. שני השירים חזקים
    והם מחזירים אותי לרשומה של קדחת על כך שאנשים שונים מוציאים ממך דברים שונים.

  24. ממ…..
    מי ניסה לכרות???

להשאיר תגובה

