כיכר רבין הערב

 
הערב הייתי בככר רבין בין המוני עמך ישראל.
כל הגוונים וכל צבעי הקשת הפוליטית היו שם.
אירוע די נדיר בנוף הישראלי.
המצפון שלי לא נתן לי להעדר משם

ואין לי שמות למחליפים ממש מוצלחים לצערי…
אבל כשהסתכלתי היום במראה לא ראיתי שכתוב לי על המצח "שפנת נסיון"…
 

img53/5038/dscf2800dy8.jpg

 
יד הגורל הביאה אותי לעמוד ליד אביו של רון משיח ז"ל נווט חיל האויר
שנפל בסוף המלחמה עם חמישה חיילים נוספים כאשר המסוק עליו היו, נפגע באש האויב דקות מועטות אחרי שירדו ממנו כ- 40 חיילים
עמד לידי איש צנוע וסיפר את סיפור בנו
וזעק במילותיו את זעקת ההורים השכולים
סיפר לי שהאור של חייו עכשו הוא הנכד שנולד אחרי שאביו נהרג
בן שלא יכיר את אביו, מלבד בתמונות
עצוב.
 
 
img482/9650/dscf2799gk2.jpg
12 תגובות ל-“כיכר רבין הערב

  1. איש מול ים

    באסה
    תודה על הדיווח והצילומים המדברים כל כך.

  2. איש מול ים

    לקרוא את זה ולא את הקודם
    תודה על הדיווח והצילומים המדברים כל כך.

  3. צריך ללכת!
    צריך לזעוק!

  4. פ נ ל ו פ ה

    גאה בך שהלכת

  5. פ נ ל ו פ ה

    רעיונית הייתי שם
    רק שפיזית לא יכולתי לאסוף את עצמי

  6. ה ת ע ו ר ר ו ת

    בהחלט עצוב.
    ויש בכוחנו לשנות !

  7. גמני אותך…
    למרות שלא הצלחת להגיע

  8. אכן…
    גם אני חושבת כמוך

  9. זה בסדר…
    הייתי שם גם בשבילך

  10. מקווה מאוד….
    למרות שאני לא יודעת איזה שינויזה יהיה

כתיבת תגובה

