ילדה של אף אחד / מקדש לחברתי מירהלה2

 
היום בשעות הצהרים תלווה חברתי את אמהּ בדרכה האחרונה
חברתי מצטרפת לרשימה הארוכה של הבנות שהן כבר לא הילדות של אף אחד
 
בגעגוע מריר מתקתק
תהלך לצידך
בטפטופי זכרונות מחבקים
כי היום נפער בך חלל
מלא באמא
 
 
מצרפת פה את השיר שאמהּ ביקשה שיקראו על קברה…
 
 
נולדתי גדלתי התייתמתי            

גליתי עליתי הסתגלתי               

נאהבתי הריתי ילדתי                

הינקתי גדלתי יצרתי                 

חקרתי למדתי כתבתי               

הפגנתי מרדתי בגדתי                

נסעתי זניתי הפלתי                   

קמתי חלמתי בשלתי                 

לחשתי צעקתי שתקתי               

נפלתי נתליתי נטשתי                

שכלתי שרדתי ידעתי.   

     

אל תעמדו ליד קברי,      

אינני שם איני מתה. 

אני משב רוח באוויר

אני נצנוצי היהלומים שבשלג,

אני אור השמש בגרעינים 

אני הגשם הקל של הסתיו

עם יקיצה מהוסה בשעות הבוקר

אני המעוף הנחפז המרומם המהיר

של ציפורים שקטות החגות במעגל 

אני הכוכבים הרכים שזורחים בליל.

אל תעמדו לבכות ליד קברי

אינני שם איני מתה.

 

 

איתך באהבה
איתך באובדן

8 תגובות ל-“ילדה של אף אחד / מקדש לחברתי מירהלה2

  1. איש מול ים

    איזו אמא מדליקה

  2. תודה
    חברתי היקרה, כהרגלי פתחתי הבלוג שלך (גם בימים אלו של השבעה המסע האינטרנטי מרגיע אותי) והופתעתי. מודה לך על הקדשת הפוסט לאמי האהובה ובעקיפין גם לי. שמחה על ההכרות ביננו שהחלה בחברות וירטואלית דרך פורום דור שני וצמחה.

  3. כן, היתה לה אמא מופלאה
    למרות שלא הכרתי אותה אישית…

  4. אכן אמא מדליקה
    והמחווה הוא לשתיהן

  5. קדחת צהובה

    יפיפה השיר
    אשריה שזכתה באם שכזאת.

  6. פ נ ל ו פ ה

    }{

  7. יקרה לי
    את איתי במחשבותי כל הזמן

כתיבת תגובה

