הזמנה…

 

 

מכון נטוויז`ן לחקר האינטרנט

מתכבדים להזמינכם לאירוע השנתי לציון יום השואה ובו שני נושאים:

שיטנה דיגיטלית

השואה בראי הבלוגים

דברי פתיחה:
פרופ` ניב אחיטוב, מנהל אקדמי, מכון נטוויז`ן לחקר האינטרנט, אוניברסיטת תל-אביב

הרצאה בנושא: אנטישמיות ושיטנה דיגיטלית 2007
מר אלי הכהן
, מנהל מקצועי, מכון נטוויז`ן לחקר האינטרנט, אוניברסיטת תל-אביב

 

פנל בנושא: השואה בראי הבלוגים הישראליים – מפגש רב-דורי

יו"ר הפאנל: מר ארנון הרשקוביץ, רכז אקדמי, מכון נטוויז`ן לחקר האינטרנט, אוניברסיטת תל-אביב

משתתפים:
מר צבי גיל, עיתונאי וסופר, ניצול שואה, עומד בראש הפרויקט לתיעוד תרומת הניצולים למדינה, כותב בבלוג "זרקור".
גב` רשף, בת הדור השני, כותבת בבלוג "מסע בתוך החמישים".
גב` הגר חַיוּ, בת הדור השלישי, תלמידת כיתה י"ב בבית ספר מוסינזון בהוד השרון, 
כותבת בבלוג "פשוט אני".

ערב העיון יתקיים בערב יום השואה, יום ראשון, 15 באפריל 2007, כ"ז ניסן תשס"ז
בשעה 15:00, באולם 407, בניין רקנאטי, הפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל-אביב
הכניסה חופשית. יש להירשם מראש בדוא"ל:
niis@post.tau.ac.il

  ***

אשמח לראותכם

 

6 תגובות ל-“הזמנה…

  1. איש מול ים

    ישר כוח
    יישר כוח.

  2. מצטערת להחמיץ את זה
    מחכה לשמוע חוויות ורשמים.

  3. אני אבוא יקירתי..
    שה אומנם יום שבלילה שלו אני טסה אבל מעניין אותי. ואני אשמח לגבות אותך..

  4. תודה e
    האמת שעדין אין לי מושג מה אני הולכת להגיד

  5. לא נורא…
    אני אעביר את רשמי אחר כך

  6. יופי e
    אשמח שתהיי שם

להשאיר תגובה

