אין מילים בפי

 

ואאוווווווווווו

אני בשוק

נהדררררררררר

נפלאאאאאאאא

מדאיםםםםם

שיחקת אותה

 

ממש מממש ממש

סוףףףףףףף

 

WOW

שאני אמות עכשו

זהו

אני מתההההההה

 

זה פשוט

כףגךנצילכףשךצוגדכצכנ

 

אין מילים בפי.

 

 

2.1.07

 

19 תגובות ל-“אין מילים בפי

  1. נקודה עם פסים

    חחח – הצפרדע קם תחיה?

  2. אין לי מילים,

  3. גיבוב האותיות בסוף…….((:
    זה כאילו……….קולות של אביונה ????

  4. שיו…גדול..סוף הדרך
    או שזו רק ההתחלה….

  5. מטבע הדברים

    כאילו,,,,דא,,,????.
    חחחח` ,,,,הסלנג השתלט עלינו….,,הצילו….!!!!!!!!!

  6. :-))
    מהנשמע, מנשמע, איךאצלך, איךצלך, יופי, יופי גמצלי.

  7. ה ת ע ו ר ר ו ת

    חחחחחחח ענקקקקקק

  8. אם לא נצחק, מה יהא עלינו?
    וזה היה תרגיל בסדנת השירה

  9. הוא יקום מרוב הצחוק של הכותב הקודם
    עד אלי שמעתי את הצחוק שלו

  10. אני שמחה…
    זהו שזה לא ממש משעשע…

  11. תודה יקירתי
    זו הייתה כוונתי

  12. גם לך חביבתי

  13. תודה (-:

  14. ה ת ע ו ר ר ו ת

    תודה לך.!..גרמת לי לחיוך אמיתי 🙂

  15. האמת
    שהייתי באתר כיפה

  16. תשמע חמודי (-:
    בפעם האחרונה שהקלטתי את עצמי,

  17. חחח
    שיעשעת אותי……………..

  18. יודיתיודית

    וואהו1
    וואהו!

להשאיר תגובה

