אִמָּא שֶׁל חַיָּל

  

אַתָּה שׁוּב בַּבַּיִת

חֲלָלִים מִשְׁתַּנִּים

מִתְמַלְּאִים

בְּחִבּוּקֵי מִטְבָּח וְאֵרוּחַ

יִשּׁוּר סָדִין

וּכְבִיסָה

לְעֵת קְצַרְצָרָה

נִגְדָּשׁוֹת פִּנּוֹת שֶׁהִתְרַגְּלוּ

לְהִתְכַּנֵּס אֶל עַצְמָן

פְּרוּקוֹת מֵחָבוּת הַשָּׁעָה.

 

 

15.12.06

 

הפסל 

"Stone Mother" 1999.
Granite. 90x200x90 cm.
Nichiharima,Japan

TANYA PREMINGER

16 תגובות ל-“אִמָּא שֶׁל חַיָּל

  1. ברנש מוכר

    אפשר להבין אותך
    אפשר להבין אותך ויותר מכל אדם אותך יכולים להבין אותך הורים לחיילים הדאגה במקרה של הבן שלי שהיה הרבה זמן במוצב דלעת שהיה המטרה העיקרתי של החזיבאללה אשר ירה והרג ופגע בויילנו המוצב זה.

  2. כן…
    אני כל כך מזדהה…

  3. לאיודעתמהקורהלי

    :))כאילו הנשימה חוזרת
    כשהם בבית,,

  4. מטבע הדברים

    תשמרי לך חיבוקים לעת יציאתו,,
    בני חזר ,לאחר שהות של שנה בדרא"מ,,,

  5. פ נ ל ו פ ה

    גוזלים
    לאמהות תמיד ישארו גוזלים

  6. אין…אין
    כמו החללים המתמלאים המשתנים…..

  7. אישה ממקום אחר

    ברור היה לי
    שאסור לי לפתוח

  8. יקירתי
    כל כך שמחה לראות אותך מציצה כאן

  9. תודה (-:
    אני מדברת רק מטעם עצמי

  10. תודה יקירי
    כך בדיוק אני עושה

  11. יש איזה קדחת באויר…
    כשהוא בא

  12. זה המוןןןןן זמן
    הבת שלי נסעה לשבעה חודשים

  13. אמן (-:
    הם נשארים גוזלים לנצח

  14. גם את… (-:
    אכן הכל משתנה לך מול העיניים כשהם באים

  15. חיבוק
    כל אמא של חייל

  16. תהני!
    מהגודש והמלאות…

להשאיר תגובה

