המדור לחיפוש קרובים מחפש מוזה נעדרת…

 
 
איפה המוזה?
 
טבעה בחיבוק הדוב
של מילים המנסות לגעת
ומתנפצות
אל מול מציאות נאלמת
 
 
9.12.06 
 
 
28 תגובות ל-“המדור לחיפוש קרובים מחפש מוזה נעדרת…

  1. גם המוזה שלי נאלמה
    אולי נחפש אותן יחד? 🙂

  2. מטבע הדברים

    לא לדאוג היא תחזור. נחה עכשיו
    מטבע הדברים הוא שמוזה לפעמים הולכת לנוח. ולא רק מפני ששבת.

  3. מטבע הדברים

    וכעת זו אני ענת ,,באמת:
    מוזה נאלמת,

  4. לא צריך להגיב כשאין מה…

  5. זו מוזה על מוזה נעדרת (-:
    שאלו אותי שאלה לאן היא נעלמת המוזה לפעמים

  6. חייכת אותי עם המוזה הנעלבת (-:
    מבטיחה להיות ילדה טובה ולא לגרום לה עגמת נפש

  7. תן יד ונצא לדרך (-:

  8. טבע הדבקים

    מוזה
    לא אמרתי שהמוזה נעלבה.

  9. את בטח מכירה את זה…
    את ההרגשה הזאת שיש לי כל כך הרבה מה להגיד

  10. אני שמחה שאהבת (-:
    ובטח שאת ענת,

  11. יופי שבאת (-:
    לפעמים היא פה

  12. למה נאנחת?
    מקווה שזו אנחת הקלה

  13. אבל מאוד מאוד רציתי להגיב…

  14. מטבע הדברים

    יו,,,,,,,,,,,,,,רגע,,,,,אני מבולבלת
    איך יכול להיות שיהיה אותו ניק לעוד מישהו??????????????????????????????????.

  15. מטבע הדברים

    אז מי,,מי,,מי אתה טבע הדבקים????..
    לא מבינה כלוםםםםם

  16. מוזה נעדרת??
    …מוזה נהדרת!!

  17. אז הנה הגבת להגיג שלי… (-:
    על מוזה שהלכה לאיבוד

  18. ענת יקירה גמני התבלבתי (-:
    איש אחד נחמד אימץ את הניק שלך

  19. את רואה…
    הוא קלט את הטעות ושינה מעט

  20. (-:
    באהבאה

  21. וואלה…
    מצטערת איש

  22. מסכימה עם הגישה
    לא להלחיץ אותה, היא בוא תבוא בזמנה החופשי…

  23. *נאנחת*…
    *חיבוק*

  24. וכעת באתי…..
    מאחרת בנשף… כרגיל

  25. נקודה עם פסים

    הלוואי
    עלי, מוזה נעלמת באופן כה יצירתי.

  26. ומה זה…
    אם לא מוזה??

  27. אני רוצה להגיב,אבל אין לי כל כך מה.

כתיבת תגובה

