אני ואפסי עוד

 
הרי אתה
מקודש לעצמך.
לא טבעת
לא כוס לשבור
רק אתה ועצמך,
לבד מתחת לחופה
מברך
"אני ואפסי עוד…"

תמשיך חבר, תמשיך
בְּתִשְׁבָּחָה נפיחתית
התופחת  וצוֹבָה
כעיוורת לסביבה.

תמשיך חבר, תמשיך
לעמוד במעגל
להביט סביבך ולהושיט ידך-
לעצמך.

הרי אתה
שקודשת לך,
בבוא יום דין
לא תוכל להאמין,
לבדך נותרת, לבדך-
לאכול עצמך
לדעת.

 
 
15.5.04
14 תגובות ל-“אני ואפסי עוד

  1. מטבע הדברים

    מילים כדורבנות,,
    וואאאאאאווווו,,,,,,

  2. כמה כעס…אוי ואבוי אני מקווה לא
    לכעוס עליו כל כך

  3. מילים מילים מילים (-:
    כן, לפעמים יש להן כוח.

  4. (-:
    70 פנים לאהבה

  5. אולי ויתכן…
    (-:

  6. תודה יקירה
    מילים שהיו חייבות לצאת

  7. גם אני מקווה שלא…
    זה היה לפני כל כך הרבה זמן שאני כבר לא זוכרת מה היה הטריגר לשיר הזה…

  8. מבינה אותך (-:
    יש פה המון כעס והיו לי לצערי הרבה סיבות לכך

  9. (-:
    אין סיכוי…

  10. קדחת צהובה

    קשה לי לקרא
    את הכעס הזה.

  11. ואולי…
    …זה לא מקרי ששכחת את השיר הזה..

  12. מה זאת אהבה? (שרה ריקי גל…)
    ואני מבין את השורה הזו לאור הרשימה הזו בעוד יט אופנים…

  13. FLASHES
    במלא תפארתם ועצמתם:

  14. נקודה עם פסים

    וואו
    מילים קשות

להשאיר תגובה

