החמניות של ואן גוך

בֵּין הַחַמָּנִיּוֹת שֶׁל וַאן גוֹךְְ

הָיְתָה אִמִּי מַצְפִּינָה זִכְרוֹנוֹת,

שֶׁלֹּא יַחְזְרוּ

עֵינַיִם

מַחְלִיקוֹת עַל אֲגַם קָפוּא

מֵעֲלִיַּת הַגַּג,

שֶׁלֹּא תָּשׁוּב רוּחַ בַּתַּחֲנוֹת

וּתְסוֹבֵב גְּלִילִים חֲתוּמִים

בְּחַיִּים אֲחֵרִים, שֶׁנָּמוֹגוּ

,עִם אֲרֻבּוֹת

שֶׁיַּפְשִׁירוּ עִם פַּעֲמוֹנֵי שֶׁלֶג רְחוֹקִים

וְיָאִירוּ כְּמוֹ שֶׁמֶשׁ יִשְׂרְאֵלִית.

 

27.11.06

 

 

16 תגובות ל-“החמניות של ואן גוך

  1. מקסים, אהבתי!

  2. שיר…
    ..מאוד פרטי שטומן בחובו סודות וזכרונות, ופרטים ופריטים שהם עולם ומלואו…

  3. תודה קוסמת
    זה אחד השירים שלי שאני מאוד אוהבת

  4. תודה לך (-:

  5. אני שמחה שאהבת (-:

  6. תודה שאהבת
    גמני אוהבת אותו

  7. אושיר כהן ששון

    מעריץ שלך!
    אני מעריץ אותך ואוהב את כל הציורים שלך

  8. הר הקסמים

    איזה שיר יפיפה וחזק,
    אהבתי מאד…

  9. מטבע הדברים

    דכרונות ילדותך דרך המילים הנפלאות,,
    מאירים תמונה של נוף בניכר,,

  10. פ נ ל ו פ ה

    נעים
    שאת מביאה לנו אותך עלה עלה,,

  11. אשכנזי בהכחשה

    🙂 שיר מרגש ויפה מאוד
    אהבתייי 🙂

  12. כנראה (-:
    שידרגתי את השיר

  13. וכמעט…
    …מתחשק לי לומר את המשפט הבנאלי אך המתבקש כל כך:

  14. שמחה שאהבת
    מקווה שהשיר מעביר את הרגשות החמים

  15. אכן…
    תמצית סיפורה של אמא

להשאיר תגובה

