סֻלָּם לָאַיִן

 

בַּחֲלוֹמִי סֻלָּם

וְאֶעֱלֶה בּוֹ

אֲנִי וְלֹא מַלְאָךְ,

וַאֲטַפֵּס מַעְלָה

שָׁמַיִם בְּלִי שַׁעַר

רַק רִיק-

אֱלֹהִים אַיִן.

 

אוּלַי נִבְהַל, בָּרַח

מֵהַמְּחַפְּשִׂים אַחֲרָיו

וְיָרַד בַּסֻּלָּם

לְהִסְתַּתֵּר כְּאֶחָד הָאָדָם

 

יָרַדְתִּי וְיָדַעְתִּי,

לֹא יַעֲקֹב אֲנִי

וּבֵית אֶל לֹא מָצָאתִי.

 

 

13.11.06

16 תגובות ל-“סֻלָּם לָאַיִן

  1. לפעמים…
    חלומות מאכזבים …את רצוננו אינם ממלאים

  2. אני כל כך נפעמת ממך,וממילותייך שהן
    כל כך נכונות,זה כל כך מזכיר לי את אבי בשואה שהוא חיפש את האל ולא מצא,ולא היה מושיע,גם בחלומותיוףעצוב, ישר כוח על כל מילה ומילה,,אין לי מה להוסיףאת גדולה ביי,תותי

  3. נכון מי שדור שני לשואה ,המשקעים הול
    איתנו,ומושרשים חזק,למרותשלפעמים מנסים להתגבר,זה לא עוזר,

  4. דור שני במידה מסויימת
    הוא הבלדר של הכאב והיגון…

  5. את הבית מצאת
    אבל אלוהים היה בחופשה

  6. (-: ותודה

  7. אני אגלה לך את האמת?

  8. תודה…
    אגלה גם לך סוד

  9. תודה תותי…
    כל המטענים האלה הגודשים אותי

  10. אכן…

  11. וואו, איזה מילים…
    תודה יקירתי

  12. את הבית מצאתי בתוכי
    האמת שהורדתי בשיר את החלק האחרון

  13. לנעים כלל לא אכפת !!
    הכניסי אותו מתי שתרצי – זה הבלוג שלך !!

  14. את צודקת (-:
    אני פסיכית לפעמים

  15. כל כך…
    ..הרבה

  16. נפלא!

להשאיר תגובה

