טלפון שבור או דו שיח של חרשים…

מהרפתקאותיה של רשפים בעיר הגדולה
 
 

– הלו? אפשר לדבר עם ענת?

מדברת

– בשבוע הבא מתחילה סדנת הכתיבה ועדין לא קיבלתי תשובה אם התקבלתי

אני כבר בודקת ,מה שמך?

– רשפים

שניה אחת

  (איפה התיק הירוק? מי ראה את התיק הירוק? בתיה התיק הירוק אצלך?)

  [שקט]

  [שקט]

  [שקט]

  מצטערת אני לא מוצאת את התיק, אני אחזור אליך

– תודה

 

עוברים שלושה ימים, אין קול ואין עונה

 

– הלו? ענת?

ענת איננה זו בתיה

– שלום בתיה, אני מבקשת לברר מה קורה עם סדנת הכתיבה שאליה ביקשתי להירשם

מה שמך בבקשה?

– רשפים

מצטערת אנחנו לא מוצאים את הטפסים שלך,

  איך שילמת לנו? בשקים, בכרטיס אשראי?

עדין לא שילמתי, עדין לא קיבלתי תשובה אם התקבלתי

  [דממה]

בוודאי שהתקבלת!

  חשבנו ששילמת

– איך יכולתי לשלם אם לא ידעתי שהתקבלתי?!

אני באמת מצטערת, כנראה נפלה טעות.

  לא נורא, תגיעי ביום ראשון ותסדירי את התשלום לפני השיעור

 

יום ראשון – הסדנא מתחילה,

ניגשת למזכירות

 

– שלום, שמי רשפים ובאתי להסדיר את התשלום לפני שאכנס לשיעור

שבי בבקשה

  רגע, את רשפים לא?

כן, זו אני

  את בסדנת המתקדמים, היום זו סדנת המתחילים…

 

  – – – – –

  – – – – –

  – – – – –

 

 

5.11.06

 

 

 

 

13 תגובות ל-“טלפון שבור או דו שיח של חרשים…

  1. נקודה עם פסים

    כאילו דההה…..
    ברור שאת במתקדמים. למעשה את במתקדמים של המתקדמים ואולי בשל כך היתה להם בעיה עם הרישום 🙂

  2. קורא רשפים
    הנה הבאת אותנו אל מחמדי הבירוקרטיה והאווילות.

  3. אוווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףף
    הכנסות אין על מה שיש אני מצהירה.. בקייץ אין עבודה אני משתדלת לנסות לקבל מעט דמי אבטלה גם זה בדרך כלל לא מזכיר למשהו שמכסה את הבור ההוא שבבנק.

  4. גמני אותך }{
    ימי רביעי… תתכונני

  5. מתה עליך (-:
    אין עליך לעשות לי חיוך על הפנים

  6. מצחיק כמה שזה עצוב (-:
    החיים לאורה של ביוקרטיה נאורה (-:

  7. אוף ועוד אוףףףףףףףף
    כן, יש כאלה שמוציאים כזה סכום על נעל אחת!

  8. ללמד זה לא רק בבית ספר…
    ולפעמים כשזה לא, זה תענוג גדול.

  9. הוראה=הסטוריה
    לעולם לא חוזרת לשם

  10. היי – הצחקתי אותך…..
    מה צריך עוד הבן אדם ????

  11. מורים… הצחקת אותי 🙂
    אני לא יודעת מימיני ומשמאלי

  12. ברכות ונשיקות
    למה להתעסק ביום שכזה עם בירוקרטיה.

  13. זה יותר הגיוני, גאה בך ואוהבת אותך

כתיבת תגובה

