שיח טלפוני בצל המוות

 

– אני כותב שיר, הוא בראש שלי

– איזה שיר?

– שיר על מוות. שלי.

– שיר על המוות שלך? תכתוב לי אותו

– אני רוצה לקחת איתי את השדיים שלך

– קח! קח אותם! קח אותם שיהיו איתך, שלא תהיה שם לבד

– היום במפגש המוסיקלי, החלילנית שמה את החליל בין רגליה,

  הוא עמד שם זקוף כל כך, הלוואי עלי!

– פעם אמרת לי שאני "מחללת" נפלא, אולי גם אני אצטרף אליכם לקבוצה ?

– את יכולה להיות ה-מדריכה

– אני  כל כך רוצה שתמות בין הרגלים שלי

– אני לא יכול לחשוב על מקום יותר טוב מזה

– אתה יודע שאני אוהבת אותך, נכון?  אתה יודע!

– אני יודע

– אל תשכח! בבקשה, אל תשכח!

– אני כל כך רוצה לקחת אותך איתי. ממש איתי

– אני כל כך רוצה לבוא, רוצה להיות איתך שם, רוצה להיות איתך.

 

  (שתיקה)

 

– די, בואי נעבור לנושא  יותר שמח

 

 

 

                                                                                    אפריל 2005

17 תגובות ל-“שיח טלפוני בצל המוות

  1. היי
    לי עדיין ברוך השם אמא עוד לא מתה

  2. עד דמעות
    רוגשתי עד דמעות.

  3. אין לי…
    ..מלים

  4. סהר-תמיכה

    מפרק לחלוטין.
    אחות..

  5. ארוס וטאנטוס…. נוגע!

  6. פ נ ל ו פ ה

    מה עוד אפשר להוסיף?….
    …………………………….

  7. ע י י ן ע ר ך

    עצוב, נוגע, חזק
    משהו בדיאלוג הזה מזכיר לי את

  8. אין לי מילים,פשוט מקסים ומרגש
    הגוף והנפש ביחד,מהמם

  9. קראתי פעם ושוב…
    ובכל פעם המילים שלך היו כחיצים – כואבים…. מפחידים

  10. תודה…

  11. תודה אחותי…
    לרגע חשבתי שהנה הם באים ומציעים לי עזרה

  12. תודה (-:
    מציאות יומיומית…

  13. תודה

  14. הלוואי… ותודה

  15. תודה }{
    קצת חששתי להכניס את זה,

  16. תודה לך

  17. חיבוק }{

להשאיר תגובה

