כבר שמונה

 

פוקחת חצי עין

יד

ארוכה

ארוכה

ושמימית

מנערת אותי

"כבר שמונה"

מציצה מעלי

בבגד ים הדוק

לאחר שחית בוקר

 

נו בטח – חושבת לעצמי

– מה כבר יש לעשות שם, למעלה

שחית בוקר, חדר כושר, מסאג`

לקרוע את הקניון האלוהי

הַכַּסְפּוֹאֱלֹהַּ  נותן בלי הגבלה

ובערב, ברידג` עם החבר`ה

 

"קומי כבר,

יש לך המון סידורים"

 

מצחצחת את המחשבות

 

"הי, אמא

צאי כבר מהוריד"

 

מכסה את ראשי בשמיכה

וחוזרת לישון.

 

 

29.7.05

10 תגובות ל-“כבר שמונה

  1. מציץ ונכווה

    מהי יפתה האישה הרוטנת
    חמוד מאד!

  2. מגניב..=]
    תיאור מדוייק של חיים..

  3. היא תמיד תמשיך
    לעשות את שעשתה אז … כנגעה, כשהתבוננה

  4. מה יפה שיש אמא ,שמתיחסת, שמאירה
    אותך בבוקר,זה לפעמים מציק,אך זה הדבר הכי הכי בעולם,שלא הכרתי כי גדלתי בלי אמא וכמה זה היה חסר,אני מאחלת לך שתהיהי תמיד לצדך,ותמשיך לנדנד כי אין כמו האמא,אוהבת תותי

  5. מצחצחת את המחשבות
    אני הייתי מפתחת את המשפט הזה – הוא חזק !!

  6. חייכת אותי בגדול (-:

  7. תודה…

  8. גמני… לפעמים
    ורואה את החיוך

  9. היא לצידי כל הזמן…
    רק שהיא מציצה אלי מלמעלה,

  10. עברתי שם (-:

כתיבת תגובה

