השבוע ימלאו שבע שנים למותה של אמא…

נכתב לפני שנתיים… הָיִכתבו השנה דברים שונים?

הָיִכתבו בכלל דברים???

 

***

 

חמש שנים  מול האבן שם

חמישים אל מול האבן בתוכי.

 

עומדת מול מזבח חיי

יודעת,

היא חיה דרכי

היא חיה אותי.

 

אני, האש שאוכלה

ה"ברית בין בתרים" שלה

הָעֳלֵיתִי לעולה.

ידה לא היססה לרגע

ידי, לא עצרה אותה.

יחדיו הילכנו בין שבילים

בהידוד מושלם,

את – אני

אני – את

לא התחבטתי

לא התלבטתי

לספקות לא היה מקום.

 

לפני חמש שנים

את הָלכת

אני נשארתי

להבין

כי אילולי הִתַּרְתִּי

היו הדברים בינינו

שונים.

 

אין אשמים.

יש אמא

יש בת,

רצון לחיות

רצון לְרַצּוֹת,

לא יכולנו אחרת.

 

עת מחילה אמא.

סולחת לך

סולחת לעצמי,

אולי

אוכל גם אני לנוח.

 

18.10.2004

7 תגובות ל-“השבוע ימלאו שבע שנים למותה של אמא…

  1. פ נ ל ו פ ה

    משא כבד הטילו על כתפייך
    קצת לחיות במקומם,

  2. יתכן בהחלט…
    אבל קשה לקבל על כך תשובה היום.

  3. תודה…
    כשגלים עם זה, בתוך זה

  4. ועוד משהו
    אני מאוד שלימה עםכל שעשיתי למען הורי

  5. זר דופק בדלת
    המצבה.

  6. תודה לך שהתרגשת

  7. מטבע הדברים

    מסתירה דמעה בקצה העין,,,,
    לא יודעת ,,

כתיבת תגובה

