מבעד לדמעות

לכבוד השבת
משהו רך שכתבתי פעם על אמא ואבא שלי.
 
***
כשאמא היתה בוכה לפתע ללא כל סיבה
בשקט שלה
רק הדמעות זולגות במורד הלחיים,
היה אבא מהסה, מרגיע ואומר:
 
תראי יקירה כמה זכינו
ילדים נהדרים לנו.
הביטי,
ראי כמה מאושרים הורינו
הצופים בנו ממעל.
יש לנו אותנו – את ואני
והכי חשוב, יש לי אותך,
את זה גם קצת אני
אני ואת  – הם
והילדים – אנחנו והם.
 
ואמא, היתה מחייכת מבין הדמעות
מניחה ראשה על כתף ונרגעת
עד לפעם הבאה.
 
***
מקדש לסבי וסבתי שעלו בארובות השמיימה
 
2.5.05
 
 
6 תגובות ל-“מבעד לדמעות

  1. נוגע ללב
    נוגע ללב.

  2. תודה שבאת, ננגעת, וחלפת (-:

  3. תודה

  4. משפט מאוד אמיתי עבורי… )-:
    תודה

  5. "עלו בארובות השמימה"
    משפט שלא אשכח!

  6. כל כך נוגע ומרגש השיר!

כתיבת תגובה

