הימים חולפים – שנה עוברת.

היום לפני שנה פתחתי את הבלוג שלי,
סתו שנה שעברה.
 
מסע
 
בחורף 2001 הייתי בעיצומו של  המסע אל תוך עצמי.

הוא החל באביב 2000,

עם שמחה עצומה המהולה בהמון חששות.

חורף 2001,

אבד לי אחד המלווים החשובים במסע – אבא

מתוך העצב וסחרחורת הכאב נובטים  בהפתעה מלווים חדשים.

אני מיטלטלת ממקום למקום ונוחתת בתוך הבלתי צפוי

כל פעם מחדש.

חוויה רודפת חויה

מעצבת בתוכי משהו אחר

ממלא,

שלל צבעים של תובנות

פָּלֶטָה שלימה של צבעים

ההופכים לאיטם לציור מרהיב על בד פנימי אין סופי.

 

לעיתים עוצרת  באחד המקומות לימים, שבועות או חודשים

פעמים אחרות, רצה מאתר לאתר ולעוד אחד בדרך.

מתבוננת לאחור מידי פעם,

מנסה לזהות אותי, החוששת, בתחילת הדרך,

תמונתי עודנה  תלויה בקו הזינוק,

דהויה, מעורפלת, בלתי ניתנת לזיהוי

שואלת, איפה התחבאתי כל השנים

תשובה אין.

 

הציור שלי עדין לא תם,

המסע גם הוא בעיצומו

 

 

סוף ספטמבר,

סתו 2005
 
 
חלפה שנה והמסע עדין בעיצומו, הדרך עוד ארוכה. הדרך מפותלת לעיתים, לפעמים יש בה בורות ומהמורות, לפעמים היא דרך המלך. פעם אני צועדת בה בבטחה, ופעם מהססת, אך להיכן שלא אסתכל אני מגלה יופי. כן, יפה הדרך הזו שלי.
 
פתחתי את הבלוג כי חשבתי לעצמי הנה מקום משלי, שבו ארכז את כל הדברים שאני כותבת, שכתבתי. שנה חלפה ועדין יש לי שלל רב להכניס… הבלוג הזה יהיה אני חשבתי, המקום שלי להיות אני בלי להרגיש צורך להתנצל, בלי צנזורה. מקום שבו אוכל להיות אני ללא כחל וסרק.
סיפרתי עליו למעט מחברי שהגיעו לבקר, לעודד, ללטף. הצטרפו במשך השנה גם אנשים שלא הכרתי ואיני מכירה, שהדברים שלי הצליחו לגעת בהם, ועל כך אני שמחה. שמחה שהצלחתי לגעת רק בעזרת המילים, ללא האישיות שעומדת מאחוריהן, למרות שאני מניחה שהיא צצה מידי פעם מבין המילים.
אפילו חברים חדשים רכשתי לי בזכות המקום הזה.
 
תודה לכולכם שאתם פה איתי, חברי הותיקים, החדשים, הוירטואליים וגם המציצים לרגע.
 
שנה טובה לכולנו
 
רשפים (FLASHES)
 
28.9.06
13 תגובות ל-“הימים חולפים – שנה עוברת.

  1. מתבוננות קדימה..
    מעבר לחומות מבעד לפתחים..

  2. יפה המסע….
    …ויפה הדרך…

  3. "איפה התחבאתי כל השנים?"
    מה זה חשוב. הרי את כאן. ו"העצמי" מופיע ומתגלה כשהוא מבשיל ומגיע הזמן.

  4. אכן… טעות (-:

  5. פנלופה יקרה
    איתך זו לא חכמה, את מכירה אותי קצת, ככה, מעבר למילים וביניהן 🙂

  6. שיר מקסים רקמת כאן במילותיך

  7. איזה מילים נהדרות הבאת אלי

  8. תודה לך…
    אנשים שונים, מסעות דומים

  9. תודה חברה יקרה שלי
    כן, אני יודעת בדיוק למה הבאת אלי את המשפט המקסים הזה…

  10. הדהים אותי הקטע הזה
    ונראה לי כה מוכר כי באותה שנה התחלתי גם אני את המסע שלי לתוך עצמי. חלקים מכתיבתך מוכרים לי מעצמי. ההתיחסות למלחמה האחרונה, ופולין…

  11. חיבוק/אהבה גם בשנה הבאה עלינו לטובה
    ואם במלים יפות עסקינן

  12. פ נ ל ו פ ה

    גם אני התכוונתי לתקן לך את הטעות
    הזו שנפלה לך באמצע הנגינה…

  13. אישיותי וצאת
    נה עברה ,שנה חלפה אאני כפי ארי-אי-מה

כתיבת תגובה

