מייל ששלחתי היום לחברי…

לכל חברי, מכרי, מוקירי, ידידי, אוהבי, מי יותר ומי פחות
 
היום נפל דבר בישראל
החל משעה 12:00 בצהרים, אני מותרת לכל אדם
מותרת, מותרת, מותרת.
הבעיה, שאני לא ממש רוצה כל אדם בישראל
את מי שאני כן רוצה אני לא יכולה לקבל,
הוא
או עוד לא נולד
או כבר תפוס.
בקיצור חברה, החיים הם לא פיקניק
 
אז מי מכם שרוצה להתחתן איתי
יצטרך לחכות בסבלנות שלושה חודשים,
כי בגילי, מה אני צריכה, ממזרים?!
וחוץ מזה, אם הוא במקרה כוהן, הוא בכלל פסול
והדבר היחידי שנותר לו לעשות,
זה לחיות איתי ב – ח`
עם ה – ז`נסתדר
 
יאללה חברים, החיים הטובים מתחילים
 
אוהבת את כולכם
 
 
 
 
נ
בהומור חברה, בהומור!
 
7.5.06
8 תגובות ל-“מייל ששלחתי היום לחברי…

  1. המחשב השתגע!!!
    כתבתי פה מלים ולא נקודות!!!!

  2. וואלה…
    מה כתבת???

  3. כבר לא זוכרת
    אבל זה היה משהו בקשר ל-ח` ולאות שלפניה}{

  4. אההההההההה ((-:

  5. אין סיכוי
    ולו גם הקלוש ששוב אתחתן

  6. חתונה
    אשמח לקבל ממיך הזמנה

להשאיר תגובה

