רגעים של קסם

 

כשאני מדברת על אהבה

אני מתכוונת אהבה.

כשאני אומרת חברות

זו באמת חברות.

כשאני רוצה חמימות

אני רוצה אותה בשביל שנינו.

כשאני מזכירה את שהיה

אני יודעת שזה ילווה אותי לנצח.

כשאני רומזת על מין

זה כי אתה גרמת לי להאמין.

כשאני איתך

אני יודעת כי ביחד הזה יושב על זמן שאול

ולהיות איתך זה מן סוג של קסם.

 

אַבּרָה  קָדַבּרָה

אפשר לפקוח עיניים ולחזור למציאות.

 

 

20.10.2003

2 תגובות ל-“רגעים של קסם

  1. נקודה עם פסים

    מציאות
    מי צריך מציאות כשיש את כל הקסם הזה?

  2. צודקת כל כך
    ולכן אני שם

כתיבת תגובה

