מסע…

בחורף 2001 הייתי בעיצומו של  המסע אל תוך עצמי.

הוא החל באביב 2000,

עם שמחה עצומה המהולה בהמון חששות.

חורף 2001,

אבד לי אחד המלווים החשובים במסע – אבא

מתוך העצב וסחרחורת הכאב נובטים  בהפתעה מלווים חדשים.

אני מיטלטלת ממקום למקום ונוחתת בתוך הבלתי צפוי

כל פעם מחדש.

חוויה רודפת חויה

מעצבת בתוכי משהו אחר

ממלא,

שלל צבעים של תובנות

פָּלֶטָה שלימה של צבעים

ההופכים לאיטם לציור מרהיב על בד פנימי אין סופי.

 

לעיתים עוצרת  באחד המקומות לימים, שבועות או חודשים

פעמים אחרות, רצה מאתר לאתר ולעוד אחד בדרך.

מתבוננת לאחור מידי פעם,

מנסה לזהות אותי, החוששת, בתחילת הדרך,

תמונתי עודנה  תלויה בקו הזינוק,

דהויה, מעורפלת, בלתי ניתנת לזיהוי

שואלת, איפה התחבאתי כל השנים

תשובה אין.

 

הציור שלי עדין לא תם,

המסע גם הוא בעיצומו

 

 

סוף ספטמבר,

סתו 2005
11 תגובות ל-“מסע…

  1. אחלה….

  2. גם אני אואבתותך FLASHES , חיבוק

  3. תודה (-:

  4. תודה גם פה… }{

  5. ואני לרגע לא הבנתי מי זאת סיוונוש
    תודה יקירה

  6. נעם יקירי
    כמה כייף לדעת שהצלחתי להוציא אותך מהקונכיה.

  7. יופי.ואחר כך הספר….
    עכשיו יש עוד סיבה להדליק את המחשב.

  8. סיוונוש2005

    את כותבת נפלא
    הגיע הזמן שהחומר הרב שכתבת יפורסם

  9. איחולים
    הקטע הפותח מאד מצא חן בעיני, כפי שכבר כתבתי בקומונה.

  10. תתחדשי !
    המון בהצלחה, מבטיח לבוא לקרוא

כתיבת תגובה

